06.05.2018

Պատմել սովորի՛ր Ջաննի Ռոդարիի «Շների երկիրը» պատմվածքը։

 

Առաջադրանքներ՝

1.Կազմե՛լ նախադասություններ՝ գործածելով տրված դարձվածային միավորները։
Վարդագույն ակնոցով նայել-Նա երազկոտ և  լավատես էր դրա համր բոլորը ասում էին որ, նա ախարհին վարդագույն ակնոցներով է նայում։

ջրից չոր դուրս գալ-Արմենը խարդախ տղա է բայց միշտ նրան հաճողվում է ջրից չոր դուրս գալ։

համբերության բաժակը լցվել-Հայերի համբերության բաժակ լցվեց և սերժ սարգսյանին վռնդեցին հայաստանից։

ձեռք մեկնել-Իմ ընկերներ ինձ ձեռք մեկնեցին դժվար պահերին։

քաղցր աչքով նայել-Տատիկը խնդրեց բակի երեխաներին, որ իր թոռնիկին քաղցր աչքով նայեն։

 

2.Տրված ածանցավոր բառերում առանձնացրո՛ւ արմատը  և ածանցը։

Խնձորենի-խնձոր-ենի, տգեղ-տ-գեղեցիկ, անհարմար-ան-հարմար, անզեն-ան-զենք, անտուն-ան-տուն, անգութ-ան-գութ , դժբախտ-դժ-բախտ, դժգոհ-դժ-գոհ, լճակ-լիճ-ակ, շնիկ-շուն-իկ, գառնուկ-գառն-ուկ,  կանաչեղեն-կանաչ-եղեն, միտք-մտածել-ք,  լեռնցի-լեռն-եցի, սարեցի-սար-եցի, գյուղացի-գյուղ-ացի։

3.Առանձին սյունակներով դուրս գրե՛լ նախածանց, վերջածանց, ինչպես նաև թե՛ նախածանց, թե՛ վերջածանց ունեցող բառերը։
Անհայտ, խնձորենի, անմտություն, հակաթույն, մթերային, տգեղ,
վերահաշվում, անհոգաբար, կաղնուտ, անհավատալի, միլիոնավոր, չկամ,
ցուցանակ, արտապատկեր, ենթավարպետ, գերադաս, կղզյակ, հարակից,
հայրական, ներգրավում, տրամագծորեն, անհարմար, ապաշնորհ, դժգոհություն,
հավաքածու, լսարան, համատեղություն, ծիծաղելի, անթիվ, մորթեղեն, միտք։

Leave a comment